2021

Keeping Families Together Ghana voorziet kinderen en alleenstaande moeders van scholing om op termijn zelfstandig te kunnen zijn. Bee4Life ondersteunt een project waarin 15 vrouwen in 3 jaar opgeleid worden tot gecertificeerde kleermakers. Hierna zullen ze zelfstandig in hun onderhoud kunnen voorzien.

stichtinghonour2life.nl Honour 2 Life is aktief in het dorp en de omgeving van Enyezini in het noorden van Malawi.  De stichting maakt, samen met de lokale bevolking, projecten waar met als doel zelfredzaamheid en duurzaamheid van de betrokkenen.

The Great Escape van de Cornerstone Foundation in Rwanda ‘Great Lakes Hospitality Institute’, is een trainings-programma voor minder bevoorrechte jonge schoolverlaters in Kigali, Rwanda. Het doel van de hospitality-training is dat jonge mensen uit de armoede spiraal ontsnappen, in hun kracht gezet worden om een baan in een restaurant of hotel vinden of om door te gaan met studie of in een andere sector werk te vinden. De stichting Bee-4-Life heeft deze opleiding ondersteund met de aankoop van computers voor het computeronderwijs aan de studenten. En ondersteuning geboden bij de ontwikkeling van een inhoudelijk uitstekend curriculum zodat een kwalitatief goed onderwijsprogramma kon worden neergezet.

Espiral por la Vida in Mexico biedt begeleiding en professionele diensten aan meisjes, jongens, jongeren en vrouwen in Oaxaca, voor de promotie, verdediging en volledige uitoefening van hun rechten.